Блогрол
1. Това е карта/регистър на безследно изчезналите хора в България
2. Да пишем правилно
3. autocad.blog.bg
4. http://carandmodel.com/
5. http://www.wallpapergarage.com/
6. http://www.autowp.ru/
7. http://www.seriouswheels.com/
8. http://www.autogaleria.pl/tapety/
9. http://www.desktopmachine.com/
10. http://netcarshow.com
11. http://www.umutsevinc.com/?page_id=50
12. http://www.carsketch.ru/
13. European-Mediterranean Seismological Centre
14. This is a Emergency and Disasters Information and monitoring services. Hosted by National Association of Radio-distress signalling and Infocommunications.
15. Bulgarian National Seismological Data Centre - Geophysical Institute BAS
16. Чернобил-Историята на една трагедия
17. Europe Температура
18. МАРКЕТИНГ
19. Магнитные бури
20. ГЕОМАГНИТНА ПРОГНОЗА
21. Космическа карта
2. Да пишем правилно
3. autocad.blog.bg
4. http://carandmodel.com/
5. http://www.wallpapergarage.com/
6. http://www.autowp.ru/
7. http://www.seriouswheels.com/
8. http://www.autogaleria.pl/tapety/
9. http://www.desktopmachine.com/
10. http://netcarshow.com
11. http://www.umutsevinc.com/?page_id=50
12. http://www.carsketch.ru/
13. European-Mediterranean Seismological Centre
14. This is a Emergency and Disasters Information and monitoring services. Hosted by National Association of Radio-distress signalling and Infocommunications.
15. Bulgarian National Seismological Data Centre - Geophysical Institute BAS
16. Чернобил-Историята на една трагедия
17. Europe Температура
18. МАРКЕТИНГ
19. Магнитные бури
20. ГЕОМАГНИТНА ПРОГНОЗА
21. Космическа карта
Постинг
20.02.2009 15:01 -
FAB Design Maybach 57S
Автор: bulgaro
Категория: Хоби
Прочетен: 2143 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 20.02.2009 15:05
Прочетен: 2143 Коментари: 1 Гласове:
1
Последна промяна: 20.02.2009 15:05
Немската компания FAB Design е сравнително млада , тя е основана през 1997 година. За всичките 12 години от съществуването си тунинг ателието се занимава главно с модифициране на автомобили от марката Mercedes-Benz. Но от не отдавана дизайнерите на фирмата решават да се занимаят и с флагмана на концерна Daimler - Maybach 57S .
Пораждат се спорове за избора на цвета и може би с право , синият металик не е много удачен избор за "големия кораб".Но нека се абстрахираме от това дизайнерско решение и да насочим погледите си към модификациите под капака на "баровеца". Те не са толкова много , но държа да ги приложа в превюто си. Би - турбо двигателят V12 6.0 с базови 650 к.с. е усилен с още 38 кончета, въртящият момент е нараснал с още 25 Нм - до 1025 Нм.Благодарение на това ускорението до 100 км/ч е паднало с една десета /4.9 сек/ ,a максимална скорост e ударила стрелката на 303 км/ч.
Майбахът е получил уникални чепици / джанти / които вървят ръка за ръка със спортни гуми с размери 265/30 R20 и 325/25 R20.Интериорът е изработен от кремава кожа и синя ALCANTARA.
В бъдеще се очаква да се произведат 15 такива машини.Съдейки по външният вид на колата за повече не може да се разчита.Между другото и оригиналният Майбах се продава слабо , за изминалата 2008г. са из търгувани едва 300 бройки.
Моето мнение за модела: Екстериорите доработки в общи линии са ексцентрични , ако вземем под предвид базата Maybach 57S . Хрилете позиционирани в задния и предния калник са прекалено натрапчиви и лъхат на евтин тунинг , типичен за колите на народа. Агресията не е второто "Аз"" на майбаха. Интериора също като екстериора е повлиян от модната тунинг вълна , цветовото съчетание е под всякъква критика, тотално се губи смисъла и идентичността на модела.
Според мен тази кола би прилягала най-много на някой американски рапър.
Оценка: от 4/от 10
Снимки:Интернет
Пораждат се спорове за избора на цвета и може би с право , синият металик не е много удачен избор за "големия кораб".Но нека се абстрахираме от това дизайнерско решение и да насочим погледите си към модификациите под капака на "баровеца". Те не са толкова много , но държа да ги приложа в превюто си. Би - турбо двигателят V12 6.0 с базови 650 к.с. е усилен с още 38 кончета, въртящият момент е нараснал с още 25 Нм - до 1025 Нм.Благодарение на това ускорението до 100 км/ч е паднало с една десета /4.9 сек/ ,a максимална скорост e ударила стрелката на 303 км/ч.
Майбахът е получил уникални чепици / джанти / които вървят ръка за ръка със спортни гуми с размери 265/30 R20 и 325/25 R20.Интериорът е изработен от кремава кожа и синя ALCANTARA.
В бъдеще се очаква да се произведат 15 такива машини.Съдейки по външният вид на колата за повече не може да се разчита.Между другото и оригиналният Майбах се продава слабо , за изминалата 2008г. са из търгувани едва 300 бройки.
Моето мнение за модела: Екстериорите доработки в общи линии са ексцентрични , ако вземем под предвид базата Maybach 57S . Хрилете позиционирани в задния и предния калник са прекалено натрапчиви и лъхат на евтин тунинг , типичен за колите на народа. Агресията не е второто "Аз"" на майбаха. Интериора също като екстериора е повлиян от модната тунинг вълна , цветовото съчетание е под всякъква критика, тотално се губи смисъла и идентичността на модела.
Според мен тази кола би прилягала най-много на някой американски рапър.
Оценка: от 4/от 10
Снимки:Интернет
Търсене